tirsdag 27. november 2012

Sketchup


hei!
Vi har da drivet med sketchup og det er veldig gøy. Sketchup er perspektiv program på datan. Hvor du kan lage hus og inrede huset. På programmet er det forskjellige verktøy som du kan bruke. Du kan flytte skjermen rundt så du kan se bak og over alt. Når du skal se inni huset så må du bare zoome. Det lureste er at du zoomer igjennom vinduet. Når du skal inrede så ser du på verktøy linja øverst og der står det at du kan laste ned og da kan du laste ned det du vil ha inni huset ditt. Også plasserer du hvor du vil ha det. :)


Dette er da huset mitt som jeg er litt stolt over :) Det var egentlig ganske enkelt men du må være forsiktig så du ikke gjør noe feil også forsvinner alt. men ellers er det ganske gøy :)


 





her ser du huset foran i fra.





her ser du huset oven i fra.
jeg har et bade basseng og noen utestoler.






 her ser du inni huset. Jeg har en flatskjerm og en stor skinnsofa også har jeg et stuebord.
-lise :)

2 kommentarer: